Περνάμε
τόσο πολύ χρόνο με το να ελπίζουμε ότι
θα ευτυχίσουμε στο μέλλον, ή με το να αναμασάμε
το παρελθόν, που ξεχνάμε να ζήσουμε τη
στιγμή και αποτυγχάνουμε να συνειδητοποιήσουμε το πιο σημαντικό πράγμα για τον
χρόνο … υπάρχει μόνο το ΤΩΡΑ. Το χθες
πέθανε και το αύριο δεν έχει γεννηθεί.
Παράδειγμα,
ακούμε μουσική με τα ακουστικά μας στο τραίνο και για μια στιγμή μας συνεπαίρνει
το τραγούδι και κουνιόμαστε ( λίγο, ένα τακ) ξαφνικά καταλαβαίνουμε ότι μας βλέπουν
και αυτή η άδολη στιγμή χάνεται από το παράθυρο.
Ξαφνικά
δεν ζεις πια αλλά αναρωτιέσαι τι θα σκέπτονται
για σένα. Φαντάζεσαι ότι σε αποδοκιμάζουν και
παγώνεις. Η ευτυχία σου έχει φύγει, και οι αναστολές σου έχουν φτάσει με
όλα τους τα μπαγκάζια. Δεν είναι περίεργο. Θυμάσαι τη μαμά σου να σε τραβάει
από το χέρι και να λέει « τι θα λένε όλοι αυτοί που σε βλέπουν να κάνεις
βλακείες, εεε?»
ΣΤΑΣΗ
Προσπάθησε
να πιάσεις τον εαυτό σου μια κάποια τυχαία στιγμή σήμερα - και δες τι έχεις στο
μυαλό σου.
Αν
είσαι σαν τους περισσότερους ανθρώπους θα είσαι οπουδήποτε αλλού εκτός από εδώ και τώρα.
Θα αναρωτιέσαι
αν έκανες καλή εντύπωση σε εκείνη την ωραία τύπισσα νωρίτερα σήμερα, ή αν θα σε
πάρει τηλέφωνο ο γκόμενος ή αν θα πετύχει η δουλειά, αν θα πάρεις κάνα φράγκο
για να πας διακοπές επιτέλους και εκεί στη παραλία θα μπορέσεις να σκεφτείς τι
κάνεις με τη ζωή σου, που δεν δείχνει να σε πηγαίνει και πουθενά σπουδαία
Είμαστε
πάντα μόνο ό, τι υπάρχει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Άρα
είσαι καθόλου ευτυχισμένος ΤΩΡΑ ?
Κάνεις
ΟΛΑ όσα θέλεις να κάνεις ?
Υπάρχει
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ για κάτι υπαρκτό ?
Αν η
απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις είναι ένα βροντερό ΟΧΙ
ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ … ΠΟΤΕ?
Γιατί
δεν ελέγχουμε την δουλειά μας, τα συναισθήματα των άλλων, την πολιτική
κατάσταση, τον καιρό, το χθες ή το αύριο, αλλά μπορούμε να ελέγχουμε τον εαυτό μας
πάρα πολύ καλά.
Άσε το διάβασμα, κοίτα τον τοίχο και πάρε την
απόφαση να είσαι ευτυχισμένος ΤΩΡΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου