Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Υπάρχει και καλύτερος τρόπος για να ζήσουμε...
Υπάρχει το αύριο αλλά ας ξεκινήσουμε από το σήμερα. 

Απελευθερώστε το μυαλό σας από το άγχος. Το δημιουργικό μυαλό είναι η έδρα της νοημοσύνης.  Το μέγιστο ποσό των πληροφοριών που μπορεί κανείς να έχει συνειδητά, είναι ένα τίποτα σε σύγκριση με αυτό που έχουμε όλοι στο Δημιουργικό μυαλό μας. Η ανησυχία μας εμποδίζει από το να εκδηλώσουμε τη δύναμή μας. Η ανησυχία λειτουργεί σαν τα παράσιτα του κήπου που πνίγουν κάθε αξιόλογη ανάπτυξη, σαν τα παράσιτα του σταθμού που καλύπτουν την αρμονία της μουσικής.
Κάθε άνθρωπος που πέτυχε κάτι που ζηλεύεις μπόρεσε να βάλει φρένο στην ακατάσχετη και καταστροφική φλυαρία του εγκεφάλου του.
Υπάρχουν τρόποι ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου